Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T08:40:11+02:00
Figurile de stil 

- au rolul de a delimita realitatea obiectivă de creația subiectivă proprie autorului,
- trezesc emoția cititorului 
- dorința de a obține efecte stilistice,
- dorința de a modifica înțelesul propriu al unui cuvânt,
- necesitatea de a asocia cuvintele în așa fel încât sensurile vechi să se îmbogățească pentru a da o forță mai mare imaginii,
- dorința și necesitatea de a trăi evenimentele relatate 
- din necesitatea de empatizare cu personajele 
mulțumesc pt. coroniță
si despre imaginile artistice ?
imaginile olfactive,dinamice,statice ,efectele cromatice au și ele un rol deosebit de important deoarece ne introduc în dinamismul acțiunii.
Fără aceste imagini cartea nu ar aparține genului beletristic, informațiile ar fi seci,lipsite de emoție.
2014-11-03T08:49:18+02:00
1) Au rolul de a infrumuseta textul 
2)Pentru a le creea,poetul se foloseste de un limbaj poetic.
3)Contribuie la sporirea expresivitatii textului.