Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T18:16:26+02:00
 \frac{x}{3} = \frac{12}{x}  Facem produsul mezilor cu al extremilor adica le inmultim pe diagonala si vom avea x*x=12*3 .Rezulta ca x^2=36 si x= \sqrt{36} Rezulta ca  x=6.
x*x este egal cu x^2
de fapt x*x=x la a doua
E ce am zis?
Eu*
ai zis ca e 2x
2014-03-03T18:19:26+02:00
Faci x supra 3=12 supra x
xla a doua=12 ori 3
x la a doua =36
x simplu=6
pai e 6
6 ori 6 = 36
si cum scriu asta?
Nu stiu decat cu radical!
Sau scrii x^2=36 de unde rezulta ca x=|6.| 6^2=36 si -6^2=36