Răspunsuri

2014-11-02T22:55:49+02:00
1.Aruncam pet-urile la cosurile speciale
2.Reciclam
3.Votam oamenii care propun legi de protectie a naturii. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T22:55:59+02:00
Nu arunca gunoaie pe jos
, nu calca iarba,
 nu aruncati deseuri in diferite rauri,
 nu rupe florile, nu rupe copacii sau crengele din copaci,
 sa nu arzi cauciucuri pentru ca se produce fum si polueaza, 
nu defrisa 
si cam atat 
Do not throw trash on the floor
Not stepping grass
do not throw waste in different rivers,
not break the flowers, no trees or crengele break from trees,
not burn tires because they produce smoke and pollute,
not cut down
and that's all
thanks