Răspunsuri

2014-11-02T22:34:01+02:00
Muntele himalaya , vf everest , in romania fagaras , vf moldovanu 2544 m

apropo funny faza de vineri de la scoala nu ?
tu nu ma cunosti , insa eu daSebalaur
nu-i pb eu cunosc pe aproape toata lumea ( romani , englezi , americani , respectiv germani si spanioli :)
apropo funny faza de vineri de la scoala nu
sa stii prietene , sa stiii ! hahaha sa traiti bine !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T22:35:50+02:00
Varful Everest este cel mai inalt munte din Asia din Himalaya
Varful Everest este cel mai inalt munte din Asia din Himalaya
Are 8848 m