Răspunsuri

2014-11-02T22:00:28+02:00
Amintirile trezite de punguta cu doi  bani aduce aminte de pusculita proprie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T22:02:18+02:00
Punguta cu doi bani,de Ion Creanga mi-a adus aminte ca nu trebuie sa-ti fie rusine ca esti sarac si nu trebuie sa te indoiesti de celalt,pentru ca la sfarsit vei fi uimit!
Punguta cu doi bani,de Ion Creanga mi-a adus aminte ca nu trebuie sa-ti fie rusine ca esti sarac si nu trebuie sa te indoiesti de celalt,pentru ca la sfarsit vei fi uimit!