Răspunsuri

2014-11-02T21:58:41+02:00
Blanite radacina=blan si sufixul ite
curatele radacina=curat si suflixul tele
incetisor radacina=incet si sufxiul isor
botisor bot + isor
frumusel frum+usel
micut mic+ut
bucatica buca+tica
ghemusor ghem+usor
motanas mota+nas
codita cod+ita
gramajoara gramaj+oara
urechiuse urechi+use
blanite radacina=blan si sufixul ite
curatele radacina=curat si suflixul tele
incetisor radacina=incet si sufxiul isor
botisor bot + isor
frumusel frum+usel
micut mic+ut
bucatica buca+tica
ghemusor ghem+usor
motanas mota+nas
codita cod+ita
gramajoara gramaj+oara
urechiuse urechi+use
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T22:01:28+02:00
Blanite=radacina blan si suf.ite
cura si suf. tele
incet si su. isor
bot si suf. isor
frum si suf. usel
mic si suf. ut
buc si  suf atica
ghem si suf. usor
mot si suf.anas
co si suf. ita
gram si suf. ajoara
urechi si suf. use
2 5 2