Răspunsuri

2014-11-02T21:48:40+02:00
Tot ce stiu despre el este ca nu a durat 100 de ani,sa  nu spui , eu era sa iau 4 pentru ca am spus asta:))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T22:08:43+02:00
S-a purtat intre Anglia si Franta intre 1337-1453 nu a fost un razboi continuu ci un sir de conflicte intrerupte de perioade de pace. Disputele au fost de trei feluri 1. Teritorial Aquitania un ducat din s-v Frantei 2. Dispute dinastice ,la moartea lui Carol al 4 lea acesta neaavand uurmasi directi la ton drepturile cele mai indreptatile la tronul Frantei le avea chiar Eduard regele Angliei.s-a incoronat totusi Filip al 4 lea un francez de origine. 3.Cauze economice.Ducatul Aquitania era zona de acces la ocean ,caare genera un venit fiscal imortant. In 1453,in urma bataliei de la Castillon razboiul a luat sfarsit.Anglia si- a pastrat pretentiile teritoriale asupra Calais-ului care a fost recuperat in 1558 de francezi. Anglia si Franta au renuntat la statutul de regate feudale devenind state de drept.
1 5 1