Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T21:44:39+02:00
Poate face=prezent 
a deschis = perfect compus,trecut
a vorbit = perfect compus
a povestit = perfect compus
a uitat = perfect compus
a ramas = perfect compus
a invatat= perfect compus
spune
Astea cu a... sunt la modul infinitiv , nu ?
Nu. La infinitiv este a deschide,a vorbi,a povesti si tot asa
Si astea la ce mod sunt ? *nu prea ma pricep, scuze*
indicativ,trecut
2014-11-02T21:46:28+02:00
Poate face  = timp prezent , persoana 3                                                              a deschis = timp trecut , peroana 3                                                                    a povestit = timp trecut , peroana 3                                                                    a uitat = timp trecut , persoana 3                                                                       a ramas = timp trecut , peroana 3                                                                       a invatat = timp trecut , peroana 3                         
poate face =timp prezent si toate celelalte cuvinte sunt la timpul trecut