Identificati diftongii , triftongii si vocalele in hiat din textul umator

Eram copil. Mi-aduc aminte ,culegeam
odata trandafiri salbatici.
Aveau atatia ghimpi,
dar n-am voit sa-i rup.
Credeam ca-s muguri
si-au sa infloreasca.

Ajutorr

2

Răspunsuri

2014-11-02T21:42:54+02:00
Diftongi :  culegeam , credeam , si-au, infloreasca
triftongi : aveau
hiat : mi-aduc , atatia , voit , sa-i , 
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T21:45:58+02:00
Diftongi-> i-a (mi-aduc), ia (atatia), a-i (sa-i) , ea (credeam), ea (infloreasca)
triftongi -> eau (aveau), i-au (si-au)
hiat->oi (voit)
8 4 8