Răspunsuri

2014-11-02T21:31:52+02:00
Pe vremea parintilor nostri nu exista calculator si alte mijloace de comunicare. In copilaria lor,nu se sunau la telefon ci bateau unu in poarta altuia. De fiecare data cand parintii lor ii chemau la masa,ei refuzat spunandu-le ca vor sa mai stea cateva minute cu prietenii lor pe afara. Atunci cand intrau in casa,erau asa de tristi,simtind ca i-au parasit pe prietenii lor cei mai buni . Pe vremea aceea chiar exista o copilarie adevarata cu o experienta totalitara si existau si prieteni adevarati . De cate ori mama imi povesteste despre copilaria ei , se simte asa de mandra ,dar nu pot spune ca eu am avut o copiilarie oribilila. Iarna,parintii nostri erau inghetati dar totusi refuzau sa vina in casa iar atunci cand o faceau se simteau bine alaturi de familie , dar nu uitau de prietenii cu care se jucau . Copilaria anilor '90 era una de neuitat,plina de nazbatii si certuri,impacari,lovituri si multe altele cu care plecai la drum si nu le uitati niciodata .
37 3 37
Multumesc mult Diuva....M-ai salvat.....astept rapuns si de la Motanudeea.....Dar e foarte frumoasa si a ta....Misto ca ti-au venit pe loc idei..
Multumesc mult Diuva...si pe mine m-ai salvat...muptumesc mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T21:51:13+02:00
        In copilaria lor acesta experianta nu a fost atat de rea, lucrurile sau  agravat pe masura ce au crescut. Dupa parerea lor, cele mai bune lucruri ale comunismului au fost - siguranta locurilor de munca si asigurarea unei locuinte. 
       Treptat, lucrurile s-au agravat crescand din ce in ce mai mult restrictiile. Lumina se oprea din ce in ce mai des, li se tot amintea ca trebuie sa fie responsabili si sa protejeze astfel mediu. Uneori era intrerupta ore intregi, riscand sa se strice si putinele alimente pe care le aveau. Este perioada cand la toate geamurile de la bucatarii apar un fel de ladite pentru a pune alimentele la aer.                
        Painea se dadea pe cartele, in toate orasele tarii, mai putin in capitala. Ratia era de o paine de adult si jumatate pentru copil. Rafturile magazinelor erau aproape goale sau pline cu un singur produs. De exemplu, la pescarie gaseai rafturile pline de un singur fel de creveti. Pestele era adus o data pe saptamana, in cantitati mici si doar un sortiment sau doua. Se epuiza in cel mult o ora. La fel se intampla si cu celelalte alimente de baza precum carnea, produsele lactate. Lumea se trezea de la ora 4 dimineata sa stea la coada, si isi lasau sacosa cu sticle goale de lapte la rand.
        De la an la an ratiile se micsorau, ajungandu-se pe la sfarsitul anilor '80 sa primesti doar 100 gr de mezeluri. Portocale sau banane vedeai doar in apropierea Craciunului si doar daca apucai sa cumperi.
        Despre aceasta perioada sunt multe de zis, insa ca o concluzie viata lor s-a agravat de la an la an, si cine stie ce ar fi urmat daca n-ar fi fost revolutia.
54 4 54