Răspunsuri

2014-11-02T21:19:52+02:00
Un cavaler este un gentleman respectabil,un barbat respectuos si nu in ultimul rand o persoana manierata si civilizata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T21:27:16+02:00
      Notiunea de cavaler de astazi nu mai are deloc legatura cu cea din timpul Evului Mediu. A fi cavaler astazi, inseamna a te purta frumos cu doamnele si domnisoarele. Acesta are purtari alese,  este galant, generos si binevoitor. Uneori este folosit si cu termenul de necasatorit.
     Un cavaler ofera scaunul persoanelor de sex feminin, le deschide usile sau la ajuta la coborarea treptelor. Un cavaler este bine crescut si  nu vorbeste niciodata urat in prezenta persoanelor de sex feminin.