Răspunsuri

2014-11-02T21:08:24+02:00
Iti recomand sa cauti atlase de clasa a 4-a pentru ca materia de clasa a4-a se studiaza si in a8-a , sper ca raspunsul meu ti-a fost de ajutor.
ms. dar de cls a 4-a e mai netaliat ..
nedetaliat*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T21:14:14+02:00
Corint de Octavian Mandrut :) el il am si esti extrem de bun :) are si harta muta , tot de ii trebuie defapt .. dar e cam scump ... 30 de lei parca 
1 5 1