Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:57:46+02:00
Pretutindeni=local
efemer=etern, permanent, veşnic,
rabdare=nerabdare
a descarca= a incarca
desfrunzit=infrunzit
lumina=intuneric
scund=inalt
niciodata=intotdeauna
lent=rapid
tristete=bucurie,veselie
a porni=a incheia/a termina
amic=inamic
a vinde= a cumpara
acord=dezacord
hid=frumos
la a vinde-a cumpara este sinonim
nu e corect
Um, nu! A vinde este antonim cu a cumpara!
scuzama am gresit
E ok.
2014-11-02T21:39:23+02:00
Pretutindeni=nicaieri                                                                                            efemer=permanent                                                                                             rabdare=nerabdare                                                                                              had=frumos                                                                                                       a descarca=incarca                                                                                            desfrunzit=infrunzit                                                                                            lumina=bezna                                                                                                   scund=inalt                                                                                                        niciodata=intodeauna                                                                                          lent=iute                                                                                                           tristete=bucurie,veselie                                                                                        a porni=a opri                                                                                                    amic=dusman,inamic,vrajmas                                                                             a vinde=a cumpara                                                                                             acord=dezacord,divergenta
1 5 1