Răspunsuri

2014-11-02T20:43:24+02:00
Telefonul: mic sau mare; de culoare rosie; alba etc. ; are butoane
Destul de util, inteligent, iti ofera tot felul de informatii, mod de socializare, mod de petrecere a timpului,calculatorul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:44:27+02:00
Apa:Viata pe Pamant nu poate exista fara existenta acesteia.Majoritatea oamenilor pot trai fara mancare intre 5 si 7,zile dar fara apa ei pot trai doarn2-3 zile