Răspunsuri

2014-11-02T20:43:10+02:00
Vântul se rotește în atmosfera pe o axă verticală, fiind în corelație cu mișcările de convectie a aerului însoțit de nori negri de furtună (Cumulus și Cumulonimbus). Tromba vârtejului de aer se înalță de la suprafața pamantului până la nivelul norilor, această definiție a lui Alfred Wegener (1917) este valabilă și azi.Procesul de formare al vârtejului este complex, fiind azi încă în fază de cercetare, vântul ia naștere când anumite condiții climaterice sunt îndeplinite.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:45:38+02:00
De ce satecomplici cu teorii si nustiu ce... Noua si profa asta ni-a spus, Ok in america de nord se formeaza tornade si alte fenomenede risc deoarece masele de aer calde dinspre vesti si cele de aer rece dinspre est se contopesc. La mijlocul continentului ceea ce duce la crearea tornadelor.
1 5 1