Răspunsuri

2014-11-02T20:18:01+02:00
1. Parintii sa fie de acord , nu unul sa spuna da , iar altul nu . 2.Sa faca activitati impreuna si multa dragoste si respect .
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:25:29+02:00


1.Parintii trebuie sa indeplineasca sarcinile propuse de copii.

2.Parintii trebuie sa le ofere copiilor tot ce doresc.

3.Uneori parintii trebuie sa se joace cu copii ba chiar sa se puna la minetea lor.

Sper ca te-am ajutat!

3 5 3