Răspunsuri

2014-11-02T20:14:04+02:00
Se refera la apusul soarelui.
Poti face o compunere despre frumusetea apusului la mare, de exemplu, folosind multe metafore.
Poti scrie ca "soarele se ineaca in marea stravezie". Pe net gasesti sute de mii de metafore.
Sper ca te-am ajutat si succes la scoala

Multumesc dar nu asa trebuia
Trebuia sa scri ce inseamna acele versuri adica sa le explici
Lacrima domnului este marea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:21:07+02:00

Adica soarele sau razele soarelui sunt lacrimile Domnului.

Mai pe scurt. Acele raze ale soarelui sunt lacrimile Domnului.

Adica atunci cand razele soarelui dispar atuci lacrimile Domnului cad in ( marea somnului).

Multumesc mult
Dar cum adica lacrimile Domnului cad in (Marea Somnului)
Cu placere! Adica atuci cand esti cuprins atat de mult de somn.