Răspunsuri

2014-11-02T20:09:01+02:00
Andrei este un pesimist.
Astazi am invatat despre inegalitatea mediilor la matematica.
Bunica lui sufera de hipertensiune.
Prajitura aceasta are un gust neplacut.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:14:11+02:00


Vecinul meu este un om pesimist.

Intre mine si colegul meu este o inegalitate mare.

Oamenii batranii sufera de hipertensiune.

Gustul mancarii este neplacut.

Sper ca ti-am fost de ajutor!