Răspunsuri

2014-11-02T20:09:58+02:00
E bine să fii altruist în viață .( să faci bine fără să te gândești la recompense ).
Oamenii au nevoie de egalitate de șanse.
Credeam tot timpul că am tensiunea mare,când colo eu am hipotensiune.(scăzută)
Este plăcut să-ți petreci timpul cu prietenii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:11:25+02:00


Andrei este altruist in tot ceea ce face .

Egalitatea poparelor e corecta.

 El se simte placut la mare.

Baiatul are o hipotensiune arteriala din cauza valorii scazute a tensiunii arteriale.

SPER CA TE-AM AJUTAT

1 5 1