Răspunsuri

2014-11-02T20:23:06+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T22:11:11+02:00
Apa minerala, care este acidul carbonic (H₂CO₃), se descompune mai repede pastrata la temperatura camerei deoarece temperatura camereie este peste 0°C iar H₂CO₃ se va descompune in CO₂ si H₂O. Pastrata la rece se va descompune mai incet deoarece temeperatura este sub 0°C iar CO₂ si H₂O vor ingheta si isi vor pastra aciditatea.
1 5 1