Răspunsuri

2014-11-02T20:00:11+02:00
Este o formă specifică de reflectare a realității.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:02:56+02:00
Sunt*
Imaginile artistice sunt de trei feluri : imagini vizuale ( adica un vers sau o fraza ce te face sa iti imaginezi un tablou, o imagine), imagini auditive (de ex. Vuietul vantului baga frica in noi)(ce te face sa auzi ceva) (e doar un exemplu), imagini olfactive( adica miros, Parfumul florilor ma facea sa visez ).