Răspunsuri

2014-11-02T20:14:27+02:00
Roman- romani  Unul dintre regii romanilor era Traian
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T22:06:51+02:00
Roman=romane;roman=romani                                                                              Romanul citit mi-a placut foarte mult                                                                   La ora de istorie am invatat despre romani                                                            Am enumerat cu cifre romane                                                                             Sah=sahi ;sah=sahuri                                                                                         Suveranii Iranului se numeau sahi                                                                        In timpul liber joc sah cu tatal meu