Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:03:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+3a=32/51

4a=32/51
204 a = 32

a = 32/204 = 8/51

verificare
8/51 + 3 * 8/51 = 32/51
1 5 1
2014-11-02T20:03:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+3a=32/51
4a=32/51
a=32/(51·4)
a=32/204 simplif cu 4
a=8/51
verificare
8/51+3·8/51=32/51
8/51+24/51=32/51