Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T17:48:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu port o rochie galbena.
In port erau o gramada de oameni.

Fetita sare coarda.
Am cumparat un pachet de sare.

Copiii cer sa fie ascultati.
Pe cer pasarile se insiruie ca un lant infinit.
3 5 3
2014-03-03T17:50:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Bunica are un port popular foarte vechi.  Substantiv
Eu port haine noi. Verb
eu nu mananc multa sare. Subst
el sare foarte sus. Verb
 eu nu cer foarte multe. Verb
cerul e foarte senin. Substantiv
 am o vie foarte mare. Subst
el trebuie sa vie in curand. Verb

                          

1 5 1