Răspunsuri

2014-11-02T19:39:46+02:00
Abc = a x 100 + b x 10 + c x 1
c.m.m.d.c sau c.m.m.c
Nr 4500 cum se descompune
Sau 350??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T19:45:13+02:00
Sa zicem ca este nr. 921 , hai sa-l descompunem                                                                 921 = 900+20+1                                                                                                                                       sau                                                                                                                                      923 = 900+20+3