Răspunsuri

2014-11-02T19:36:38+02:00
A fost un matematician, inventator și inginer scoțian, care a activat într-o perioadă de efervescență a revoluției industriale, ca fiind cel care a adus importante îmbunătățiri funcționării mașinii cu abur a lui Thomas Newcomen, prin inventarea camerei de condensare a aburului separată, respectiv re-proiectarea și adaptarea regulatorului centrifugal la mașinile sale cu abur. James Watt este, de asemenea, și inventatorul și deținătorul de patent al locomotivei cu abur.
Cel care a invantat masina cu aburi dupa revolutia industriala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T19:37:51+02:00
James Watt a fost un matematician, inventator si inginer scotian. (1736- 1819)
1 5 1