Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T19:33:28+02:00

   Familia lexicală  reprezintă totalitatea cuvintelor înrudite ca sens și formate de la acelaşi cuvânt de bază . 
Familia lexicală reprezintă totalitatea cuvintelor înrudite ca sens și formate de la acelaşi cuvânt de bază .
Familia lexicală reprezintă totalitatea cuvintelor înrudite ca sens, formate de la același cuvânt de bază și având același radical. Ea este formată din cuvântul de bază, cuvintele derivate, cuvintele realizate prin compunere și prin schimbarea valorii gramaticale.
2014-11-02T19:33:42+02:00
Familia lexicală reprezintă totalitatea cuvintelor înrudite ca sens, formate de la același cuvânt de bază și având același radical. Ea este formată din cuvântul de bază, cuvintele derivate, cuvintele realizate prin compunere și prin schimbarea valorii gramaticale.
familia lexicala sau familia de cuvinte cuprinde totalitatea cuvintelor obtinute prin derivare sau prin alte procedee de la un cuvant de baza. Aceste cuvinte sunt inrudite ca sens