Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T19:25:16+02:00
Pai poti sa incepi asa :
 Opera literara "Cezara" de Mihai Eminescu este o descriere literara deoarece concentreaza particulritati ale unei astfel de creatii.
  In primul rand , transmite in mod direct idei si sentimente de ( dai exemplu) prin intermediul figurilor de stil si al imaginilor artistice , desfiintand granita dintre real si imaginar. Asftel , procedeele de expresivitate intalnite sunt : ( si dai exemple de figuri de stil , imagini artistice).
 In al doilea rand , prezenta perechii substantiv-adjectiv sustine caracterul descriptiv al creatiei literare ( si dai exemplu)
Si concluzia. 
2014-11-02T19:26:09+02:00
Contine descriere, comparatii, figuri de stil
1 1 1