Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T19:06:35+02:00
Bate la ochi. ( a fi evident)
el bate din gura degeaba. ( vorbi in zadar)
pe el l a batut la cap. (l a cicalit) 
el bate din palme. ( a aplauda)
el e batut in cap. (a fi prost)
2 5 2
2014-11-02T19:08:15+02:00
El bate covorul bunicii.
Ma bate gandul sa plecde acasa.
Bate vantul foarte puternic.
O sa bat tot drumul ca sa ajung la tine.
Mama il bate pe fratele meu dacanu este cuminte.
Sper ca te-am ajutat!
1 5 1