Răspunsuri

2014-11-02T19:05:18+02:00
                                               Toamna 
 Toamna este asa de mohorata. Totul este trist. Pasarile pleaca in tarile calde, dar ea ramane singura.
  Frunzele cad.
  Fructele si legumele  se coc.
  Elevii incep scoala.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T19:10:31+02:00
                                                         Toamna

Este septembrie.
Soarele mangaie pamantul amortit . Razele lui sunt din ce in ce mai palide . Marea de verdeata se ingalbeneste . Peste coroanele din foc ale copacilor adie vantul tomnatic , scuturand frunzele multicoloare oferind pamantului un covor moale .
Toamna este un anotimp plin de culoare , farmec , schimbare si mister .

Cateva idei pentru monolog . Sper ca ti-a fost de folos.
2 5 2