Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:58:29+02:00
A+b=108
a=5b
5b+b=108
6b=108 108:6
b=18
a=18x5
a=90

pai da, dar pe 6 de unde l-ai luat?
aa, m-am uitat mai sus, gata
am plecat de la pc si de asta nu am raspuns
mersi mult frate!!
Cu placere!
2014-11-02T18:59:02+02:00
A+b=108
a=5b
5b+b=108
6b=108
b=108/6
b=18
a=5*18
a=90
p= 90+18=108
imi pare rau dar nu e bine
de ce?
nush
la rasp da 18
scuze, era bine si la tine