Răspunsuri

2014-11-02T18:54:54+02:00
Are ceva daca ti-l fac grafic ?algebric nu prea ma pricep dar la grafic iti spun eu cate segmente sa faci in scris pentru ca nu stiu cum sa le fac
si il impartim pe 370 :10=37 adica c
37 * 3=111 adica nr b
111*2=222 adica primul nr a
ti-am fost de ajutor ??
verificare :37+111+222=148+222=370
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:28:46+02:00
Iti fac eu algebric.notam cu a,b,c cele trei numere.
a+b+c=370
a=2b
c=b:3,deci b=3c
inlocuim:2b+b+c=370
             2*3c+3c+c=370<=>6c+3c+c=370<=>10c=370
             c=370:10=37
             b=3*37=111
             a=111*2=222
 
Sper ca ai inteles.
13 4 13