Completati propozitiile cu nume predicative potrivite:
Animalele din padure sunt...
Acum cativa ani el a devenit ..., iar acum este...
Acum vremea este..., dar in curand se va schimba.
Zilele devin... cand vine iarna.
Cu cat invata mai mult,ei devin...
Norii sunt..., iar soarele a disparut.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:53:40+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Animalele din padure sunt periculoase
Acum cativa ani el a devenit profesor , iar cum este primar
Acum vremea este mohorata , dar in curand se va schimba
Zilele devin scurte cand vine iarna
Cu cat invata mai mult , ei devin isteti.
Norii sunt imprastiati iar soarele a disparut.
87 4 87
2014-11-02T18:55:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Animalele din padure sunt salbatice.
Acum cativa ani el a devenit sofer, iar acum este somer.
Acum vremea este calda, dar in curand se va schimba.
Zilele devin scurte cand vine iarna.
Cu cat invata mai mult, ei devin inteligenti.
Norii sunt cenusii, iar soarele a disparut.
33 4 33