Răspunsuri

2014-11-02T18:46:10+02:00
La film am vazut ca un baiat vorbea la telefon atunci slujnica a vazut si........
Cred ca ti-am fost de folos.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:54:16+02:00
Intr-o zi de vara calduroasa eu si prietenii mei am decis sa mergem la film.
Odata ajunsi la film ne-am asezat pe scaune si am inceput sa dezbatem titlul filmului pana cand cineva ne-a zis cu o voce inceata sa facem liniste . Zis si facut ! Am facut liniste iar unul dintre prietenii mei a adormit pe scaun iar noi am inceput sa radem de el cu gura pana la urechi gandindu-ne sa-i facem o farsa prietenului nostru adormit . Eu am luat un pahar de suc si i l-am turnat in cap iar in spatele meu un prieten a aruncat spre el cu niste popcorn . Acesta imediat s-a trezit si a inceput sa rada facand toata sala sa zambeasca . Pana la urma nimeni nu a mai privit filmul si toata lumea s-a uitat la nazbatia facuta de noi .
Aceasta este intamplarea amuzanta facuta de mine si de prietenii mei la film .

Sper ca ti-a fost de folos :)
3 3 3