Indica seria care contine numai cuvinte derivate :
1. actorie , aritmie , blanarie , bucatarie , calatorie , fierarie , manie
2. cainta , calatorie , fratie , josnicie , prezicator , singuratate , suferinta
3. artilerie ,calarie , meserie , politie , precizie , prostie , talharie
4. baietan , baietandru , catelandru , maturoi , orasean , pietroi , paravan
Am nevoie de raspuns rapid daca se poate !! multumesc

2

Răspunsuri

2014-11-02T18:48:17+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:50:28+02:00
Seria 2.
Căință - a se căi
călătorie - a călători
frăție - frate
josnicie - josnic
prezicător - a prezice
singurătate - singur
suferință - a suferi

1 5 1