Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:46:34+02:00
Caine: cai-ne - Semivocala: "i" , Diftongii: "ai"
Doi: doi - Semivocala: "i" , Diftongii: "oi"
Nou: nou - Semivocala: "u" , Diftongii: "ou"
Vrei: vrei - Semivocala: "i" , Diftongii: "ei"
Cuib: cuib - Semivocala: "i" , Diftongii: "ui"
Iute: iu-te - Semivocala: "u" , Diftongii: "iu"
Piatra: pia-tra - Semivocala: "a" , Diftongii: "ia"
Vreo: vreo - Semivocala: "o" , Diftongii: "eo"
Deal: deal - Semivocala: "a" , Diftongii: "ea"
Leu: leu - Semivocala: "u" , Diftongii: "eu"
Soare: soa-re - Semivocala: "a" , Diftongii: "oa"
Ziua: zi-ua - Semivocala: "a" , Diftongii: "ua"

Sper ca ti-am fost de ajutor . :]
31 4 31
2014-11-02T18:48:42+02:00
Caine -semivocala : i
doi- diftong;semivocala o
nou- diftong;semivocala:o
vrei-semiv. :e
cuib-semiv.:u
iute-semiv. :i
piatra-semiv. i,diftong
vreo-semiv. :e;diftong
deal-semiv. :e, diftong
leu-diftong ;semiv.:e
soare-diftong;semiv. :o
ziua-diftong ;semiv. :i

:D


12 3 12