Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:43:42+02:00
Arama=cupru(sinonime totale)
exil=surghiun(totale)
solitar=singur(totale)
iscoada=spion(partiale)
varza=curechi(partiale)
23 4 23
2014-11-02T18:50:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Arama - cupru

exil - surghiun

solitar - singur

iscoada - spion

varza - curechi
8 4 8