Răspunsuri

2014-03-03T17:32:50+02:00
A+a+2+a+4+a+6=132  4a+12=132      4a=120  a=120/4    a=30      primul nr    30+2=32 al doilea      32+2=34  al treilea    34+2=36 al patrulea nr
15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-03T17:33:15+02:00
A.I____I
b.I____I2I
c.I____I2I2I
d.I____I2I2I2I
 Suma este 132 .
 132-12=120 suma partilor egale
 120:4=30 ( a )
 30+2=32 ( b )
 30+4=34 ( c )
 30+6=36 ( d )
Verificare : 30+32+34+36=132

36 4 36