Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:54:49+02:00
125 = 85% din x

x=125/85%  = 2500/17
verificare
156 % din 2500/17 = 375/17
2500/17-375/17 = 2125/17 = 125
125/85% = 125 * 100 / 85 = 12500/85 se simplifica cu 5 si 12500:5=2500 si 85 : 5 = 17 de unde fractia 2500/17 / este linia de fractie
85% inseamna 85/100
impartirea unui nr.la o fractie = inmultirea nr. cu inversul fractiei
e ok?
Daaa... multumesc muuult, acum am inteles
2014-11-02T19:29:16+02:00
125 = 85% din x

x=125/85%  = 2500/17
verificare
156 % din 2500/17 = 375/17
2500/17-375/17 = 2125/17 = 125