Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • uby
  • Ambiţios
2014-11-02T18:27:48+02:00
A) D=I·C+R (deimpartitul =impartitul·catul+restul)
b) care conditii?
Uby si eu m-am intrebat care conditii dar n-are nimic
b)987-conditia trei nr consecutive diferite cred
2014-11-02T18:37:03+02:00
X:15=c1 rest 12 ⇒  x=15*c1+12=15c1+15-3=15(c1+1)-3
x: 24=c2 rest 21 ⇒ x=24*c2+21=24c2+24-3=24(c2+1)-3
⇒ x+3=15(c1+1)
    x+3= 24(c2+1)
⇒ x+3 este c.m.m.m.c al lui 15 si 24
15=3*5
24=2^3*3
[15,24]= 2^3*3*5=120
rezulta x=120-3=117

x+3<1000
x+3 este cel mai mare multiplu de 3 cifre  al nr 120 
x+3=120*8=960
x=960-3=957



Multumesc
Al tau a fost cel mai bun raspuns.Felicitari!!! Eu din greseala am dat incoronare pt ca sunt incepator pe site si nu stiam cum se procedeaza