Răspunsuri

2014-11-02T17:46:30+02:00
Este de 6 cm cred. Marchezi cel mai bun?
De 1supra 3
daca imi spui cum ai facut de ti-a dat 6 il marchez ca cel mai bun ;)
Ba nu! Distanta de la un punct la o dreapta este perpendiculara din acel punct pe acea dreapta! Adica de 6 daca cobori o perpendiculara ce imparte BC in 2
deci tu ai facut doar 12:2 ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:02:21+02:00
Fie AD _|_ BC ,
trg ADB dreptunghic in D are < B=30 ⇒ cateta care se opune unghiului de  30 de grade este jumatate din ipotenuza AB ⇒ AD=AB/2=12/2=6
1 5 1