Doua asemanari si doua deosebiri intre Grupa Bucegi si Carpatii Moldo-Transilvaneni .Asemanarile si deosebirile se pot referi la:modul de formare ,alcatuirea geografica .tipurile de relief altitudini.fragmentare.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T18:08:57+02:00
Asemănări:
S-au format în orogeneza alpină.
Ambele grupe au munți vulcanici.
Deosebiri:
Altitudinile maxime ale celor 2 grupe sunt diferite (2100m M-ții Călimani, 2303m M-ții Rodnei).
Culmile montane au orientări diferite în cele două grupe.
2 5 2
2014-11-02T19:44:17+02:00