Răspunsuri

2014-11-02T17:24:54+02:00
Am mancat un ton glacial. Am invatat despre lacuri glaciare. Tatal meu este carbonifer . Am citit despre acei carbonieri.el m-a enervat foarte tare.la biologie am invatat despre termenul de a inerva . Este un copil solitar. Trebuie sa fii solidar cu cei care sustin o cauza nobila.
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T17:29:01+02:00
Am avut parte de o primire glacială. Lacul Bâlea este un lac glaciar. Unchiul meu lucrează în domeniul carbonier. Solul din această regiune este carbonifer. Obiceiul colegului il enerva la culme. Mirosul răspândit de substanţe inervează organul olfactiv. Trebuie să fii solidar cu cei care susțin o cauză nobilă. Mihai este solitar, așa că mă îndoiesc că va dori să iasă cu noi. Totul in viata se intampla cazual. Propozitia cauzala este greu de gasit.