Calculati folosind metoda dactorului comun: ( 3 la puterea 75 - 3 la puterea 74 - 3 la puterea 73 ) : 5 ajutatima cine raspunde primult primeste primul cel mai inteligent raspuns si un multumec pe langa puncte dar ajutatima!!!!!!!!!!!

2
metoda factorului comun
3^73(3^2-3-1)=3^73*5:5=3^73

Răspunsuri

2014-11-02T17:06:19+02:00
(3^75 - 3^74 - 3^73 ) : 5 =
[ 3^73 * ( 3^2 - 3^1 - 3^0 ) ] : 5 =
[ 3^73 * ( 9 - 3 - 1 0 ] : 5 =
( 3^73 * 5 ) : 5 = 3^73 ( deoarece *5 si :5 se reduc )
La puterea.
ce inseamna ^
asta ce inseamna^
Adica 3 la puterea 75, etc...
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T17:07:00+02:00