Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:58:52+02:00
Omul este etichetat dupa cum se poarta in societate. De exemplu, daca se poarta urat, este etichetat ca fiind un om rau, pe cand daca el este cumsecade,politicos, este etichetat ca fiind un om de treaba. Eticheta joaca un rol important in viata omului, deoarece asa va fi privit in societate.
22 4 22
2014-11-02T17:01:05+02:00
In opinia mea , eticheta in viata omului reprezinta ceea ce suntem . Fiecare dintre noi are cate o eticheta din partea fiecaruia , etichetele mai buna sau mai rele este parerea fiecaruia , dar ele ne reprezinta in mod general ne fac sa fim mai mandri sau mai putin mandri dupa caz.
13 4 13