In clasa a 5-a invata 25 de elevi. Dintre ei, 15 frecventeaza cercul de matematica , 11 fac sport, iar ceilalti 4 nu au ocupatii extrascolare.Citi dintre elevii clasei a 5-a frecventeaza cercul de matematica si fac sport? Folosind diagrama.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T17:09:53+02:00
5 elevi fac si sport si matematica pt ca 25-4=21elevi care fac activitati extrascolare
si 11+15 =26 iar 26-21= 5 elevi  care fac si sport si matematica
2 5 2
2014-11-02T17:36:59+02:00

Cam asa.De aici coutinua ca nu mai tin minte. :)



1 3 1