Răspunsuri

2014-11-02T16:53:30+02:00
1.balan= blond,
2.plasa=are mnai multe intelesuri uita-te aici 
http://www.dictionardesinonime.ro/?c=plasa
3.sclipesc =a clipi, a licări, a luci, a scăpăra
ms mult
balan= blond
plasa =fileu sclipesc = a straluci
Cu placere ..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:55:44+02:00
Balan= blond , balai, albicios
plasa=fileu, retea,impletitura
sclipesc=a straluci, a scantaia,a luci