Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:54:55+02:00
Draga frate,
Ai ramas singur acasa si trebuie sa te descurci singuri! Mananca supa pregatita! Incalta papucii de casa si fii cuminte! Fa-ti temele si nu uita ca ti le voi verifica impreuna cu mami! Fii un frate bun si asculta-ma!
                                                 Cu drag,
                                                   .........
13 4 13
2014-11-02T16:58:12+02:00
Dupa ce te scoli frate fi cuminte eu ma duc la piata sa cumpar legume.Tata si mama sunt la servici.Ma intorc peste o ora.Fati temele pana vin eu ca pe urma sa ne jucam.
7 3 7