Gasiti antonimul format din prefix pentru urmatoare cuvinte: a colora , a lipi , milos , organic , poetic , sansa , a amagi , ascultator , cinste , fericire , a nadajdui , singur.
Si antonimele cuvintelor: piesele , intotdeauna , reala , au castigat simpatia , tanar , marturisesc , fiinca nimeni , aceasta , doar , marii succese.

2

Răspunsuri

2014-11-02T16:58:38+02:00
A decolora
a dezlipi
nemilos
anorganic
nepoetic
nesansa
a dezamagi
neascultator
necinste
nefericire
a deznadajdui
nesingur

toate prefixele folosite :
 ne-, dez, a- au rol de a crea aici antonimele cuvintelor

intotdeuana- # rar
reala#imaginara
au castigat simpatia# au castigat antipatia
tanar# batran
marturisesc#ascund, ma abtin
fiindca nimeni# fiindca toti
aceasta# aceea
doar# mai mult
mari succese# mari insuccese


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T17:05:59+02:00
A colora- incolor
a lipi- a deslipi
milos- nemilos
organic- neorganic
poetic- nepoetic
sansa- reesec
a amagi-
ascultator- neascultator
cinste- necinste
fericire- nefericire
a nadajdui- a deznadajdui
singur- nesingur

piesele- melodiile
intotdeauna-niciodata
reala-imaginara
au castigat-au pierdut
simpatie-dizgratie
tanar-varstnic;batran
marturisesc-tac
fiindca nimeni-pentru ca toti
aceasta-cealalta
doar- nici-cum
mari succese-mici esecuri.

 sper ca e de folos. si eu am avut acceasi tema! :)
4 5 4