Am o intrebare dar nu e pentru teme.... Si as vrea sa si scap in acelasi timp de 10 puncte..
Ce cadou sa-i iau celei mai bune prietene(ziua ei este peste doua saptamani). Ma gandeam la o carte dar nu stiu ce fel de carte... Ma puteti ajuta?

2

Răspunsuri

2014-11-02T16:49:01+02:00
Defapt gindestete ceea ce iubeste ea,dar tias da niste sfaturi.
un colaj de  poze cu tine,cu ea,credca e cel mai bun cadou
ma gandeam si la un colaj.. dar nu vreau sa se prinda ..Deja incercam sa aflam ce cadou isi ia una alteia :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:49:30+02:00
Poti sa-i iei o carte de la editura Arthur ( gen Coraline, Inima de cerneala sau Punci cu porunci ) , daca nu le-a citit deja. Poti sa-i mai iei un parfum , dar nu foarte scump si un lantic / niste cercei.
si este si vreun site de unde as putea comanda vreuna din cartile astea? si daca da, cam in cat timp le-as primi?
apropo e geniala "Coraline" am citit-o si mi se pare ceva extraordinar .
http://www.editura-arthur.ro/ si ti-o aduce in cateva zile ( maxim 5 ) . Sau mai gasesti cateva pe elefant.com